Du som förmedlare är viktig för oss. Genom hög servicenivå och korta svarstider hjälper vi dig att hålla dina servicelöften till dina kunder.
Alla våra medarbetare är engagerade i sitt arbete och tillsammans med er skapar vi bra relationer och affärer.
Enkla kontaktvägar – En mailadress, ett telefonnummer eller din valda personliga kontakt. Det gäller kontakt med både en UW och en skadereglerare.
Hög tillgänglighet – oftast får du svar på din fråga och uppdaterade handlingar inom 24 timmar.
Kompetenta medarbetare – Alla UW och skadereglerare har höga mandat och lång erfarenhet, de ger korrekta svar och fattar snabba beslut.
Vi är det personliga alternativet genom många personliga möten, seminarier och konferenser.
Vi är enkla att ha att göra med och har flexibla lösningar.
Vi kan direkt överföra försäkringsinformation till förmedlarnas affärssystem.
97% av alla samtal besvaras inom tre signaler och vi svarar på mail inom 24 timmar.
85% av våra skadedrabbade kunder är nöjda eller mycket nöjda med skadehanteringen.
Varje vecka skickar vi en skaderapport till dig med dina kunders eventuella skador.
SFM Årets Sak 2019 då administratörerna får välja. När förmedlarna fick välja kom vi på god andra plats med minsta möjliga marginal.
SFM Årets mäklardisk 2018
Tydligas bästa Sakbolag 2018
S & P rankar Moderna Företags- och Motorförsäkring som en av tre ”klart starkast lysande stjärnor” inom både service och skadereglering.